onsdag 13. januar 2010

Hva fortjener jeg i norsk?

Hva fortjener jeg i norsk hovedmål, sidemål og muntlig?
Dette er litt vanskelig å svare på selv, men jeg skal gjøre et forsøk.
Hovedmål: I denne terminen i hovedmål har jeg for det meste fått firere. Så hittil av vurderingene jeg har fått, forventer jeg ikke noe særlig høyere. Selvom jeg kanskje er litt skuffet fordi jeg satt som mål å få en femmer. Det jeg håper på, er at den siste vurderingen (som vi ikke har fått tilbake ennå) kan trekke opp snittet litt. Samarbeidsprosjektet i naturfag og norsk som vi skulle skrive en fagartikkel om genteknologi, er en oppgave jeg har lagt svært mye arbeid i og som jeg ble ganske fornøyd med. Derfor har jeg ganske høye forventninger til karakteren.
Sidemål: Vi har ikke hatt så veldig mye nynorsk denne terminen, men vi har skrevet blant annet en stil. Jeg følte jeg skrev en ganske bra stil, men karakteren ble en firer. Jeg ble ikke sånn veldig fornøyd, men synes det er en helt grei karakter å få i sidemål, selvom jeg trodde jeg skulle få en litt bedre karakter. Men jeg regner ikke med å få noe høyere karakter enn 4 denne terminen.
Muntlig: Når det gjelder muntlig føler jeg at jeg har gjort en ganske god jobb. Jeg har prøvd å være muntlig aktiv, og føler jeg har vært ganske muntlig aktiv denne terminen. Derfor synes jeg selv at jeg fortjener karakteren 5 i norsk muntlig.

Her er hva jeg forventer i norsk, men dette er opp til Bjørnar å vurdere :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar